MVP Duodanube Bratislava 16.08.2009

17.08.2009 23:21

 

Včerajší deň bol pre nás plný prekvapení a neuveriteľné sa stalo skutočnosťou! Takže začnem pekne poporiadku. V nedeľu boli na MVP prihlásení štyria  HOK. Aira sa prvý krát predviedla v strednej triede kde jej konkurovala ešte jedna fenka. Už keď som vypisovala prihlášku tak som si myslela že tam budeme viac-menej len do počtu a o nejakom titule sa mi ani nesnívalo. Najväčším lákadlom pre mňa bol práve rozhodca z krajiny pôvodu plemena, teda z Holandska. Od ktorého som si chcela prečítať posudok.

Prišli na rad Holanďania a behom desiatich minút sa stalo pre mňa niečo nepochopiteľné.

Airinka vbehla do kruhu prvý krát a odniesla si V1,CAC. Vbehla tam druhý krát so šampiónkou a odniesla si CACIB.  No a ako sa hovorí „do tretice všetko dobré“ tak u nás to asi platilo a tak tam vbehla po tretie, tento krát so šampiónom a odniesla si BOB! Tento výsledok ma mimoriadne teší pretože je od Holanďana a neverila som že z tak vynikajúcej konkurencie Airinka vyjde ako víťaz.

Včera bolo trošku viac teplo na môj vkus a ani Airinka nebola vo „svojej koži“, moc sa jej nechcelo predvádzať. Čakanie na záverečné súťaže bolo dlhé a radšej by sme sedeli niekde pri vode ako v hale. V záverečkách to bolo bez úspechu, zobrali sme pohár za BOBa a huráááá domov. Aira sa nenormálne tešila keď prišla konečne domov, behala hore-dole ako splašená. Obvykle sa takto teší keď ide niekde preč a nie keď príde.

Včerajšok bol pre nás jedným slovom perfektný a neviem či ho ešte niečo dokáže prekonať. Spoznali sme bračeka Márdiho s paničkou a porozprávali  sme sa s fajn ľuďmi.

Ďakujem handlerke za predvedenie.

 

Vyhľadávanie

TOPlist

free counters